

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό που έχει δημιουργηθεί, κατά τη γνώμη μου, υπηρετεί διττό σκοπό: α) από την μία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον εκπαιδευτή ως εργαλειο για ομογενοποίηση / επικαιροποίηση γνώσεων σχετικά με την επιχειρηματική εκπαίδευση και αφετέρου β) βοηθά ενεργά στην κατανόηση βασικών εννοιών και μεθόδων για την υποστήριξη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών από πλευράς των ωφελούμενων (άνεργοι, νέοι , κ.α).
Ιδιαίτερα ενθαρρύνεται η δημιουργικότητα και η αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευόμενων ιδιαίτερα μέσα από μεθόδους όπως η δημιουργία επιχειρηματικού προφίλ, και η κατανόηση βασικών εννοιών όπως η αβεβαιότητα και ο κίνδυνος στο πλαίσιο του επιχειρηματικού περιβάλλοντος καθώς και η δυνατότητα δημιουργίας ενός ορθολογικού πλάνου ενεργειών διάρθρωσης μίας επιχειρηματικής ιδέας.
Σε ένα περαιτέρω επίπεδο, πέρα από το εκπαιδευτικό υλικό, θα μπορούσαν να διερευνηθούν οι τρόποι στήριξης των καλύτερων επιχειρηματικών ιδεών που προκύπτουν, η συμβουλευτική υποστήριξη ανάδειξης και περαιτέρω βελτίωσης των ιδεών προκειμένου να προκύπτουν ολοκληρωμένα επιχειρηματικά σχέδια. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας για τη διασύνδεσης ανέργων, νέων και άλλων ευάλωτων κοινωνικά ομάδων με φορείς γνώσης (ινστιτούτα, πανεπιστήμια, αλλά και ιδιωτικές επιχειρήσεις) ώστε ορισμένες επιχειρηματικές ιδέες να γίνουν πράξη μέσω συνεργατικών σχημάτων
ENTRnet project is funded by the European Commission through the Erasmus+ programme, reference n. 621546-EPP-1-2020-1-EL-EPPKA3-IPI-SOC-IN.
The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.